Közoktatás-fejlesztési Kutatási Program

Akadémiai program a közoktatás fejlesztésére Akadémiai program a közoktatás fejlesztésére

Akadémiai program a közoktatás fejlesztésére

Meghirdette a közoktatás fejlesztésének tudományos megalapozását segítő programjának pályázatát a Magyar Tudományos Akadémia. Pályázatot nyújthatnak be felsőoktatási, különösképpen pedagógusképzéssel foglalkozó intézményekben foglalkoztatott főállású oktatók vagy kutatóintézetek által foglalkoztatott kutatók, akik a kutatási pályázatukban bemutatott szakterületen jelentős szakmai eredményeket értek el.

A tudományosan megalapozott oktatáshoz járul hozzá az MTA Közoktatás-fejlesztési Kutatási Programja  A tudományosan megalapozott oktatáshoz járul hozzá az MTA Közoktatás-fejlesztési Kutatási Programja

A tudományosan megalapozott oktatáshoz járul hozzá az MTA Közoktatás-fejlesztési Kutatási Programja

A személyre szabott tanulás szolgálatába állított digitális technológiák, innovatív pedagógiai eszközök, problémamegoldó tevékenységen alapuló nyelvoktatás, a tanulási kudarcok megelőzése a tanulási környezet átalakításával – néhány kutatási téma azok közül, amelyeket összesen 199 millió forinttal támogat az Akadémia a 2021-ben új névvel és új tartalommal kiírt, korábban Tantárgy-pedagógiai Kutatási Programként ismertté vált pályázatán. Az idei húsz nyertes pályázót köszöntve Freund Tamás, az MTA elnöke az Akadémiának a tudományosan megalapozott, a készségek fejlesztését, a korszerű ismeretek átadását és széles körű általános műveltséget egyaránt kínáló oktatási rendszer iránti elkötelezettségét hangsúlyozta.

Akadémiai program a közoktatás fejlesztésére Akadémiai program a közoktatás fejlesztésére

Akadémiai program a közoktatás fejlesztésére

Meghirdette a közoktatás fejlesztésének tudományos megalapozását segítő programjának pályázatát a Magyar Tudományos Akadémia. Pályázatot nyújthatnak be felsőoktatási, különösképpen pedagógusképzéssel foglalkozó intézményekben foglalkoztatott főállású oktatók vagy kutatóintézetek által foglalkoztatott kutatók, akik a kutatási pályázatukban bemutatott szakterületen jelentős szakmai eredményeket értek el.