Közoktatás-fejlesztési Kutatási Program

Kárpáti Andrea, a KFKP társelnöke Elismerő Oklevélben részesült Kárpáti Andrea, a KFKP társelnöke Elismerő Oklevélben részesült

Kárpáti Andrea, a KFKP társelnöke Elismerő Oklevélben részesült

A Magyar Művészeti Akadémia Elismerő Oklevelet adományozott művészetpedagógiai kutató kategóriában prof. dr. Kárpáti Andrea művészetpedagógiai és neveléstudományi kutató, művészettörténész részére az esztétikai neveléssel kapcsolatos művészetpedagógiai kutatásban több évtizeden át végzett következetes és elhivatott tudományos és oktatói tevékenysége elismeréseként.

TOVÁBB
Kutatás és fejlesztés a közoktatásban. A család-iskola partnerség mint az eredményesség kiaknázatlan erőforrása Kutatás és fejlesztés a közoktatásban. A család-iskola partnerség mint az eredményesség kiaknázatlan erőforrása

Kutatás és fejlesztés a közoktatásban. A család-iskola partnerség mint az eredményesség kiaknázatlan erőforrása

Az előadások bemutatják a MTA-DE-Családok és Tanárok Kooperációja Kutatócsoport kutató- és fejlesztőmunkáját, amely a pedagógusok és a pedagógushallgatók fejlesztését célozzák annak érdekében, hogy munkájuk során támogatni tudják a szülők gyermeknevelési és iskolai eredményességet elősegítő tevékenységét, az iskola és a család együttműködését.

TOVÁBB
Az MTA-ELTE Egészségtudatos Gyermekekért Kutatócsoport tananyagfejlesztő munkájához kapcsolódóan elemezte az európai serdülők egészségmagatartását befolyásoló tényezőket. Az MTA-ELTE Egészségtudatos Gyermekekért Kutatócsoport tananyagfejlesztő munkájához kapcsolódóan elemezte az európai serdülők egészségmagatartását befolyásoló tényezőket.

Az MTA-ELTE Egészségtudatos Gyermekekért Kutatócsoport tananyagfejlesztő munkájához kapcsolódóan elemezte az európai serdülők egészségmagatartását befolyásoló tényezőket.

Az elemzésbe a népességek általános egészségi állapotának és egészségügyi kiadásainak mutatóit, az egészségmagatartás fejlesztéséhez kapcsolódó felvilágosító programok meglétét, valamint a mentális egészségi állapot, a szexuális élet, a társadalmi-gazdasági színvonal, az oktatás mutatóit vonták be feltételezett jósló tényezőkként.  

TOVÁBB

Csapó Benő professzor úr temetése Csapó Benő professzor úr temetése

Csapó Benő professzor úr temetése

Ezúton szeretnénk tájékoztatni mindazokat, akik ismerték, becsülték és szerették Csapó Benő professzor urat, hogy temetése július 21-én 14:00 órától lesz Szegeden a Belvárosi Temetőben. (6728 Szeged, Fonógyári út 21. )

TOVÁBB
In memoriam Csapó Benő (1953-2023) In memoriam Csapó Benő (1953-2023)

In memoriam Csapó Benő (1953-2023)

Prof. Dr. Csapó Benőt családja és hozzátartozói mellett a Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Intézetének és Neveléstudományi Doktori Iskolájának munkatársai, szerzőtársai, kollégái, pályatársai, barátai is gyászolják. A neveléstudományi kutatások fejlődését alapvetően meghatározó, széles körben hivatkozott tanulmányai, könyvei, gondolatai, értékrendje velünk maradnak, emlékét szeretettel és tisztelettel megőrizzük. Isten nyugosztalja Professzor Urat, nyugodj békében, Benő!

TOVÁBB
Elhunyt Farsang Andrea Elhunyt Farsang Andrea

Elhunyt Farsang Andrea

Mély fájdalommal tudatjuk, hogy életének 56. évében, 2022. december 13-án Szegeden elhunyt Farsang Andrea akadémikus, a Közoktatási Elnöki Bizottság tagja, az MTA Közoktatás-fejlesztési Kutatási Program MTA-SZTE Földrajz Szakmódszertani Kutatócsoport vezetője.

TOVÁBB
Hét nyertes az Akadémia Közoktatás-fejlesztési Kutatási Pályázatán Hét nyertes az Akadémia Közoktatás-fejlesztési Kutatási Pályázatán

Hét nyertes az Akadémia Közoktatás-fejlesztési Kutatási Pályázatán

A nevelés és az oktatás fejlesztésének új tudományos eredményekkel való megalapozása, valamint a tudásátadás és az értékközvetítés pedagógiai szemléletének és módszereinek megújítására irányuló kutatások megvalósítása céljából hirdette meg a Magyar Tudományos Akadémia a közoktatás fejlesztését segítő pályázata harmadik körét. A négyéves támogatást elnyerő kutatócsoportok között van olyan, amely a leszakadó térségek falusi kisiskoláinak helyzetét vizsgálja, egy másik pedig arra keresi a választ, hogyan lehet hatékonyan fizikát tanítani a 21. században.

TOVÁBB
  • 20 találat
  • További