Az MTA főtitkára pályázatot hirdet az MTA Titkársága Gazdasági Igazgatóság Fejezeti és Intézményi Pénzügyek Osztálya pénzügyi-gazdálkodási szakreferens feladatkörének betöltésére
A feladatkörbe tartozó feladatok:
- egyes fejezeti kezelésű előirányzatok között megtervezésre és jóváhagyásra került keretekkel kapcsolatos támogatói okiratok kibocsátása;
- államháztartáson belüli szervezetek esetén fejezetek közötti megállapodások előkészítése;
- szükség esetén támogatói okirat módosítás előkészítése;
- elszámolások egyeztetése-ellenőrzése-elfogadása, az ezekkel kapcsolatos nyilvántartások vezetése;
- kincstári adatszolgáltatásokban való részvétel;
- belső és külső ellenőrzésekben való aktív közreműködés;
- irattározási feladatok ellátása.
A pályázóval szembeni követelmények:
- büntetlen előélet,
- magyar állampolgárság,
- releváns felsőfokú végzettség (egyetemi diploma vagy főiskolai oklevél), vagy felsőfokú végzettség és a feladatkör ellátása szempontjából szakirányúnak minősülő szakképzettség,
- minimum 3 év költségvetési gazdálkodási területen szerzett gyakorlat,
- Word, Excel felhasználói szintű ismerete,
- támogatáskezelés területén szerzett tapasztalat,
- precíz, gyors munkavégzés,
- jó teljesítőképesség önállóan és csapatban is,
- jó kommunikációs készség szóban és írásban.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- CT-EcoStat vagy Ecoweb integrált pénzügyi program felhasználó szintű ismerete,
- mérlegképes könyvelői szakképesítés.
A jogállásra, illetményre és egyéb juttatásokra a különleges jogállású szervekről és az általuk foglalkoztatottak jogállásáról szóló 2019. évi CVII. törvényben előírt rendelkezések, valamint az MTA Titkársága Közszolgálati Szabályzatában foglaltak alkalmazandók. A köztisztviselői kinevezés határozatlan időre szól, 6 hónapos próbaidő kikötésével, heti 40 órás teljes munkaidős foglalkoztatással, főtanácsos II. besorolási kategóriában.
A munkavégzés helye: 1051 Budapest, Nádor utca 7.
Az EU Általános adatvédelmi rendelete (GDPR) előírásainak megfelelően, az MTA Titkárság adatkezelési tájékoztatója a „Hasznos információk” között olvasható.
A pályázat részeként benyújtandó iratok:
- fényképes szakmai önéletrajz a 87/2019. (IV. 23.) Korm.rend. 1. sz. mellékletében meghatározott tartalommal,
- motivációs levél,
- iskolai végzettséget, szakképzettséget tanúsító okiratok, dokumentumok másolata (a pályázat elnyerése esetén az eredeti okiratok bemutatása),
- érvényes hatósági erkölcsi bizonyítvány vagy ennek igényléséről szóló igazolás,
- nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagot a pályázati eljárásban résztvevők megismerhetik.
A pályázat benyújtásának határideje: 2024. június 20.
A pályázat elbírálásának határideje: 2024. július 19.
A feladatkör betölthetőségének időpontja: a pályázat elbírálását követően azonnal.
A pályázatok benyújtásának helye és módja:
A pályázatokat az MTA Titkársága Humánpolitikai Főosztályára elektronikus úton az allas [at] titkarsag [dot] mta [dot] hu e-mail címre kell beküldeni „Pénzügyi-gazdálkodási szakreferens” tárgymegjelöléssel.
A pályázat elbírálásának rendje:
A beérkezett pályázatokat szakmai előkészítő bizottság értékeli és választja ki a személyes meghallgatásra javasolt pályázókat. A bizottság a személyes meghallgatások után javaslatát döntésre a munkáltatói jogkör gyakorlója elé terjeszti. A döntést követően a pályázók e-mailen kapnak értesítést a pályázat eredményéről.