Az MTA főtitkára pályázatot hirdet az MTA Titkársága Gazdasági Igazgatóság Fejezeti és Intézményi Pénzügyek Osztálya pénzügyi-gazdálkodási szakreferens feladatkörének betöltésére

A feladatkörbe tartozó feladatok:

  • egyes fejezeti kezelésű előirányzatok között megtervezésre és jóváhagyásra került keretekkel kapcsolatos támogatói okiratok kibocsátása;
  • államháztartáson belüli szervezetek esetén fejezetek közötti megállapodások előkészítése;
  • szükség esetén támogatói okirat módosítás előkészítése;
  • elszámolások egyeztetése-ellenőrzése-elfogadása, az ezekkel kapcsolatos nyilvántartások vezetése;
  • kincstári adatszolgáltatásokban való részvétel;
  • belső és külső ellenőrzésekben való aktív közreműködés;
  • irattározási feladatok ellátása.

A pályázóval szembeni követelmények:

  • büntetlen előélet,
  • magyar állampolgárság,
  • releváns felsőfokú végzettség (egyetemi diploma vagy főiskolai oklevél), vagy felsőfokú végzettség és a feladatkör ellátása szempontjából szakirányúnak minősülő szakképzettség,
  • minimum 3 év költségvetési gazdálkodási területen szerzett gyakorlat,
  • Word, Excel felhasználói szintű ismerete,
  • támogatáskezelés területén szerzett tapasztalat,
  • precíz, gyors munkavégzés,
  • jó teljesítőképesség önállóan és csapatban is,
  • jó kommunikációs készség szóban és írásban.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • CT-EcoStat vagy Ecoweb integrált pénzügyi program felhasználó szintű ismerete,
  • mérlegképes könyvelői szakképesítés.

A jogállásra, illetményre és egyéb juttatásokra a különleges jogállású szervekről és az általuk foglalkoztatottak jogállásáról szóló 2019. évi CVII. törvényben előírt rendelkezések, valamint az MTA Titkársága Közszolgálati Szabályzatában foglaltak alkalmazandók. A köztisztviselői kinevezés határozatlan időre szól, 6 hónapos próbaidő kikötésével, heti 40 órás teljes munkaidős foglalkoztatással, főtanácsos II. besorolási kategóriában.

A munkavégzés helye: 1051 Budapest, Nádor utca 7.

Az EU Általános adatvédelmi rendelete (GDPR) előírásainak megfelelően, az MTA Titkárság adatkezelési tájékoztatója a „Hasznos információk” között olvasható.

A pályázat részeként benyújtandó iratok:

  • fényképes szakmai önéletrajz a 87/2019. (IV. 23.) Korm.rend. 1. sz. mellékletében meghatározott tartalommal,
  • motivációs levél,
  • iskolai végzettséget, szakképzettséget tanúsító okiratok, dokumentumok másolata (a pályázat elnyerése esetén az eredeti okiratok bemutatása),
  • érvényes hatósági erkölcsi bizonyítvány vagy ennek igényléséről szóló igazolás,
  • nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagot a pályázati eljárásban résztvevők megismerhetik.

A pályázat benyújtásának határideje: 2024. június 20.

A pályázat elbírálásának határideje: 2024. július 19.

A feladatkör betölthetőségének időpontja: a pályázat elbírálását követően azonnal.

A pályázatok benyújtásának helye és módja:

A pályázatokat az MTA Titkársága Humánpolitikai Főosztályára elektronikus úton az allas [at] titkarsag [dot] mta [dot] hu e-mail címre kell beküldeni „Pénzügyi-gazdálkodási szakreferens” tárgymegjelöléssel.

A pályázat elbírálásának rendje:

A beérkezett pályázatokat szakmai előkészítő bizottság értékeli és választja ki a személyes meghallgatásra javasolt pályázókat. A bizottság a személyes meghallgatások után javaslatát döntésre a munkáltatói jogkör gyakorlója elé terjeszti. A döntést követően a pályázók e-mailen kapnak értesítést a pályázat eredményéről.